Merhaba. 3 yaş. Konuşmuyor. Gergin öfkeli bir çocuk. Ailede ihmal edilmiş bir çocuk sayılabilir. Öfkelendiğinde kafasını duvara vurma saç çekme karşıdakine vurma davranışları mevcut. 3 yaş bilmesi gereken şeyleri bilmiyor ama tabi aile vermediği için de olabilir. Ciddi uyaran eksikliği mevcut ama özel eğitimi öğretmeni otizm olabilir dedi. Hiç otizm belirtileri olmayıp tanısı olan öğrencilerim oldu dedi i. Gerçekten böyle takıntılı davranışlar olmayıp otizm tanısı alan var mı?