Herkese iyi haftasonları bebeği beşikte kendi kendine uyuyan var mı bebeğim normalde sallanarak uyuyor ama birkaç defa böyle denedim uyudu bana da çok rahatlık oluyor benden bağımsız uyuması ikimiz için de iyi bu şekilde yapanlar düşüncelerini paylaşabilirler mi ekstra yapmam gereken bir şey var mı tecrübeli annelerimiz ?