Merhaba arkadaşlar omzumda çantadan su toplayıp bir yara oluşmuştu bir buçuk yıldır da geçmedi bugün cildiyeye gittim orada scar olduğunu söyledi icindeki kabarikligin da geçmesi için kenacort A enjekte etti kortizonlu bir ilaç etkileri uzun sürüyor bebeğim 9 ay 2 günlük emziriyorum doktora, eczacima, aile hekimine sordum emzirirken sıkıntı olmaz dediler ama içim hala rahat değil kullanıp emziren var mı? Teşekkürler.