Merhaba arkadaşlar , bebeğim 13 aylık bütün gıdaları reddetmeye başladı. Kaşık görünce ağzını kapatıp kafasını çeviriyor. Bundan 1 ay önce gayet güzel yemek yiyordu ama artık sevdiği şeyleri bile yemek istemiyor direk yiyecek gördüğünde ağzını kilitliyor. Anne sütü alıyor sık sık emmek istiyor vermeyince de ağlama krizlerine giriyor. Doktora götürdüm zorlama kendi isterse yer dedi vitamin takviye verdi yine değişiklik olmadı çok üzülüyorum yemek yemediği için tecrübeli annelerim önerinize ve yardımınıza ihtiyacım var.