Benim de aynı ilk verdim istemedi çekmek istedi çekemedi bence yeni doğan biberonu ucundan az geliyo heralde diye ucunu deldim azıcık şimdi yine almıyor aglıyor dedim şimdide çok mu geliyo acaba nasıl anlarım az yada çok geldiğini ya ya da bunlarla alakası yok biberonu mu ıstemıyo acaba