hazaa Kızlar yanakları neredeyse hiç normal durmuyor artık bir yanağı daha kırmızı oluyor isilik diyoruz ama geçmiyor hiç başına gelen var mı pazartesi Dr götüreceğim
birbebekannesii_ hazaa nasıl oldu geçti mi benim bebeğimin yanakları da pütür pütür isilik gibi anlamadım
hazaa birbebekannesii_ Egzama sanırım kuruyor pul pul dökülüyor kaşıyor sürekli 🤦🏻♀️ anne sütü çok güzel yok ediyor ama kaşıdıkça tekrar kızarıyor biraz
hazaa Semaen Egzama olabilir kuru kaldıkları için ciltleri nemledirip sütünüzle silin çok iyi geldi bize
birbebekannesii_ hazaa anne sütü hiç yok malesef başka bi krem falan kullanılıyomu nemlendirme amaçlı
hazaa birbebekannesii_ la roche posay ben bgn buna da başladım onarıcı nemlendirici kremmiş çok övüldüğü için denemek istedim kaşımasa şimdiye geçmişti ama
cLearQueen hazaa kuzum bepantol sensiderm denesene direkt kasintiyi aliyor benim bebegime cok iyi geldi onun sayesinde bitti gibi bisey