ikiprensesannesi_- Kızlar başlıkta belirttiğim gibi spiral taktırdım ilk 2 ay adetim falan gayet güzel geliyordu ayı ayına tutuyordu yani ama bu ay 10 gün gecikti normal mi bu aranızda böyle olan var mı acaba?
pinkbutterfly06 ikiprensesannesi_- merhaba oldunuz mu acaba benimde spral var her ay düzensiz ama bu ay 5 gün geçti adet olacak gibi agrım var ama olmadım
ikiprensesannesi_- pinkbutterfly06 merhaba mesajınızı geç gördüm kusura bakmayın ☺️ bugün oldum çok şükür ama çok az bir kanamam var. Normalde ilk gün ve ikinci gün fazla olup üçüncü günde azalmaya başlıyordu. Ama bence rahim aleti kabul edene kadar böyle devam eder çünkü doktorum da aynısını söylemişti. ☺️
pinkbutterfly06 ikiprensesannesi_- 7 ay oldu benim spiral takılalım 5 ay düzenliydi geçen ay 10 gün geçti bu ay geçen ayı baz alırsak 5 gün geçti her ay bi tarih farklı oluyo belim kasıklarım çok agrıyo insallah bende kısa zamanda olurum
ikiprensesannesi_- pinkbutterfly06 benimde öyle çok ağrıyor yaa ama inşallah düzelir en kısa zamanda ☺️