Merhaba hanımlar sürekli karşıma kiroik lifting givi şeyler çıkıyor görüşünüzü çok hoşuma da gidiyor,ama korkularım da var tabi,benim kirpiklerim uzun ama düz oldukları için belli olmuyorlar,daha önce yaptıran oldu mu kotu yanları var mı kirpikler dökülüyor mu yapisiyor mu ne bileyim kirpiklerimide kaybetmek istemem ileri günler için düşündüm ama dediğim givi sizinde fikrinizi almak istedim