suhedaaaaa Doğru kıyafetler giydirdikten sonra bence çıkabilir şahsen ben çıkarıyorum çok rüzgarlıysa çıkarmam normalde de,onun dışında şapkasını giydirip çıkıyoruz 🙂yaz kış aynı 4yaşındaki de,16aylık olanda banyo yapıp çıkıyor.Ben takıntılıyım kirliyse saçları düzgün değilse saat farketmeksizin duşa sokuveriyorum😇Normalde de zaten saçlarını hep ıslatarak yaparım şekil almıyor hiç bu yüzden hasta olmadılar çok şükür