5.5 aylık bebeğimin uyku düzeni uykusu ilk 4.5 ay mükemmeldi. Son 1 aydır mahvoldu ya.
Çocuğun uykusu geliyor bakıyorum gözlerini ovuşturuyor durgunlaşıyor. Götürüp yatağına yatırıyorum çığlık kıyamet ağlıyor. Kaldırıyorum susuyor.
Sallamaya çalışıyorum yine ağlıyor. Ayakta sallıyorum olmuyor kucakta olmuyor. Hiç bir şekilde uyumak istemiyor. Normal zamanda emziği görünce ağlamaz ama uykusu varken emzik görünce ağlıyor hatta artık piş piş dediğim anda direk ağlamaya başlıyor yatmasa bile.
Kafayı yedik 1 aydır ağlamadan uyuttuğumuz olmadı.
Lütfen bir çözüm bir şey söyleyin ya.