Zefna Kızlar 6 ocakta 40ım çıktı. Sonrasında ara ara kanama oluyor ama çok ve yoğun değil, az ve kahverengiydi. İki gündür nerdeyse siyaha dönük oldu rengi. Yaşayan var mı doğum sonrası olduğu için düzensiz ve değişik mi oluyor?