Çok çok nadir acıyorum ondada kriz anlarında aglamaktan artık helak oldugu zamanlarda kendini kapattıgında son çare olarak oda çok az odağını baska şeye çevirdiğimiz anda kapatıyorum yani genelde acmıyorum temizlikte detay henüz giremediğim için süpürmede yanımda oluyor hadi temizlik yapalım diyorum mesela yanımdan ayrılmıyor eline bez veriyorum oda kendince siliyor.Bulaşık desen,makineyi boşaltırken onada yaptırıyorum tabak catal kaşık veriyor bana.Yemekte ise mama sandalyesini mutfakta oluyor genelde oturtuyorum önüne meyve koyuyorum veya oyuncak,oturmak istemediğinde de oyuncak koyuyorum yere sıkılır gibi olurken hadi kardeşine bak bakalım aglıyomu diye soruyorum oda gidip bakıp geliyo öyleli yapıyoruz.bazende iki bebeğim uyudugu anda yapıyorum yemekleri.Duruma göre ama size tavsiyem her işinize dahil edin ekran acmak en kolayı.
Bu arada büyük 26 aylık,küçük 39 günlük