Merhabalar. Biz oğluşumla baya yorucu dönemlerden geçtik ek gıda surecinde hatta bir ara mama birakti asla mama yemek istemedi ve bende mecbur ek gida öğununu artirdim ama yaptigim cok yanlismis gecen doktorumuz baya kizdi bana 2 yaşina kadar mama olmali dedi ama ne yaptim ettiysem o surecte mamayi kabul ettirememistim simdi kaşıklada olsa yediriyorum mamayi artik ancak doktorumuz meyvelerde dahil 3 ogun vermelisin dedi simdi biz birkac gundur şu şekil ilerliyoruz;
- Sabah : 1 yumurta peynir zeytin pekmez ekmek
Uyumadan önce 120 cc mama
- Öğlen: 1 kase meyveli yogurt
Uyumadan önce 150 cc mama
- Akşam : corba yemek yogurt ekmek
Arada meyve
Uyumadan öncede 210 cc mama
Sizce 1 yaş için dogru bir tablo mu bu ? Doktorumuz olmasi gereken bu diyor ama bazen burda olsun sosyal medyada olsun maşallah neler neler yiyen bebisler var acaba az mı veriyorum ben ya kafam cok karisik.
Not : kuruyemis veremiyorum cevize karsi alerjimiz var bademde aynı şekilde.