Sariiannee tugceemir Katılıyorum sussuz olmaz.Suyun zararı da olmaz.Özellikle yazın doğan bebeğe su hayattır 💧
sevgice Lilan canım midesini tutmasın diye fazla vermiyorum sonra kendini tok hissedip emmek istemiyo denedim😂
hilall89 sevgice benimki 1 buçuk aylık 3-4 gündür vermeye başladım emdikten sonra dilinde süt kalıntısı oluyo ona da iyi geliyo suyun zararı olur mu hiç
Annekuzusu3443 Aysegolcuk_ hep bu doktorlar yuzunden bazen dınlememek gerekmıs cıdden cok zorlanıyotum su ıcırınce savas halındeyız suyla