Ya 1 2 çay kaşığı içme suyundan vermeye başladım kaynatıp. 4 5 gündür veriyorum. Bebeğim 4 aylık olcak 4 gün sonra. Allahım bu nasıl mutluluk suyu içerken resmen gözleri gülüyor. Hiç tahmin etmemistim 😂 kaşığı görür görmez ağzını açıyo yicemmm ben bunu. Eleştirenler olacaktır bebeğim sadece anne sütü alıyor ama 1 2 çay kaşığı su içmesinin bi zararı olacağını düşünmüyorum. Doktoruma da danıştım vermek isteyenler lütfen doktoruna danışsın 😊