gokcecan3
Normalde acımıyormuş iğne batması gibi diyor herkes, ama benim de Rahim ağzım dar olduğu için ben zorlandım, doktorum ufak bir anestezi ile takalım sende rahat olursun dedi. İyi ki öyle yapmışım. Daha iki gün önce taktırdım. 15 içinde kendime geldim zaten.