esesgls Hanımlar merhaba aptamil comformilden bebelac golda gectik kızımda aşırı gaz yaptı kabız oldu bize yaramadı sanırım bebelac golda gecelım dedim hipp daha once denemiştik kilo alamamıstı birde bebelac deneyeşım dedik deneyimli arkadaşlar yazarsa sevınırim
zbydsrbs esesgls görümcem yaklaşık dört aydır onu kullanıyor bebeği için gayet memnun ona da diğer Mamalar SMA falan çok kötü gaz yapmıştı kullanmadı uzun süredir bebelac gold kullanıyor bebeğinin gelişimi de güzel kilo alımı da güzel bir sıkıntı yaşamadı
mero_81 esesgls 9 aylığız hala kullanıyoruz tabi 2 ye geçtik kolikti kızım her mamayı denedim bir tek bebelac gold sindirimi kolaydı zaten 1 gün kakasını yapmasa çılgına dönen bir bebekti memnunuz
Prenses_annesi22 esesgls bızım bebege de hipp den bebelac gold gectık kabız yaptı gaz yaptı tekrar hipp gectım smdi 2 numra aptamil almıştım oda doyurmuyor sueklı uyanıyor cocuk tekrar hipp aldm degsmeyı dusunmyorm bdha
esesgls mero_81 benım bebemde kolik ve bebelac gold yenı gectık ama ara ta kucuk kusmaya başladı alışma süresimi bilemedim
bebek2anne1 esesgls aptamilden neden döndünüz acaba? Hipp kullandım yaramadı aptamil prosyeno kullandık bütçe olarak çok aşıyordu bizi bebelac uygun ona geçelim dedik kustu bebelac gold sevdi gibi ama onura çıkarıyordu anladım ki sevmemiş gerçi bizim iki gün önce reflü olduğu ortaya çıktı artık mamadan mı reflüden mi bilemem ama kusuyordu bebelac ve goldu fakat kilo alımı iyi diyorlar buradaki arkadaşlar kullananlar var çünkü baya araştırdım şuan sma optopri kullanıyorum ve elimde düz aptamil var karışık vereceğim sonra reflü maması alacağım bizimde kilo alımımız az inşallah düzelir karışık verince
minimini1 bebek2anne1 eğer bebek reflüden kaynaklı kilo alımı azsa doktorunuza danışın ve raporlu bebelac lf yazar yakın arkadaşlarım bebeişine bu mamayı kullandı rapor da çıkarttı ve kilo alımı düzeldi benim oğlumunda 1. Ayından itibaren reflüsü var fakat kustuğu kadar da yediği için kilo kaybı olmadı olsaydı eğer doktor bizede rapor çıkartıcaktı bir ara ishal oldu kilo alımı yavaşladı diye sadece önerdi biraz bebelac lf yedirebilirsinn kilo alımını dengeler dedi ama aptamile geçtiğimiz için ona da gerek kalmadı çok şükür her mama geçişinde kabız oluyo da çocuk korkuyorum artk mama değiştirmeyee
esesgls bebek2anne1 karışık veriliyor mu benım elimde kalan mamam var ara ara onlardan verünce olur mu ki benim ilk bebek ve anne sütü almadı hiç ,
bebek2anne1 minimini1 düz aptamil mi yoksa aptamil ar mı kullanıyorsunuz? benim şuan elimdeki mamalar bitince alacağım
bebek2anne1 esesgls burda bir kaç postta okudum veren varmış. ki hastanede mama veren hemşireler de karışık veriyormuş yani kimseye o şekilde kullanın diyemem ama ben kullanacağım eczacı arkadaşıma sordum oda sıkıntı olmaz dedi
atarepla Piyasadaki her mamayı denedim. Çok ucuz olanlar hariç. En sevdiğim bebelac gold oldu. Şu an bebelac lf kullanıyoruz. Onun öncesinde hipp sma Aptamil, Aptamil prosyneo, golden goat denedim. Bebelac çok iyiydi.
minimini1 bebek2anne1 düz Aptamil kullanıyorum şuan ama reflüsü için ilaçta kullanıyorum günde 4 defa ben biraz sakinledi şükür kusmaları
miskokulum2 Ilaçın adı nedir benim bebeğim de hep kısıyor hem anne sütü hem mama olarak ilerliyoruz bu raporlu mamayı nasıl alıcağız
eozlem esesgls 5 aydır kullanıyorum, bebeğim prematüre olmasına rağmen gayet güzel kilo alarak yaşıtlarına yetişti. Bazı mamalar gibi bebekleri şişirmediğini düşünüyorum, ideal kilo aldırıyor bence. Gaz vs yapmadı.
Cennetbahcesii esesgls bebekten bebeğe fark edebiliyor ama biz 2,5-3 aylıktan beri onu kullanıyoruz gerçi bebelac/ bebelac gold arasında fark gözlemlemedim şuan da direkt bebelac kullanıyoruz ama gaz ( hele hippe göre ) hiç yapmadı gibi kilo alımı vs gayet iyi ilerliyor tadı da bence diğerlerinden bi tık daha tatlı ve güzel o yüzden de diğerlerini reddetmiş olabilir( evet hepsinin de tadına baktım🤣)
eceonon esesgls hep iyi yorumlar okudum ama içeriği yetersiz diyenler de vardı… o yüzden gaza ve fiyata rağmen aptamiş prosyeno dan devam edioruz:/ evolvia denedik olmadı. Doktor abartılı bir şey yoksa mamayı değiştirmeyin, daha kötü etkiler dedi.
bebek2anne1 minimini1 bende suan onu kullanıyorum günde 4 defa demişsiniz bizede doktorumuz her mama içişinde 3 ml koyacaksın mamasına demişti acaba ben mi yanlış anladım