Kızlar adetim 18 gün gecikti 1 gün önce erken gebelik yaptım 3 tane negatif ti dün gecede normal kaset test almış eşim onu yaptım hiç birsey çıkmadı g3ldim gittim baktım hiç birsey yoktu gece iki gibi baktım gri gölge gibi bisey vardı sabah çöpü atmak için kalktım silik çizgi vardi kqc gündür Bi dünya erken gebelik testi yaptım negatifti az önce Bi tane daha yaptım yine negatif ti yanlismiydi bu test şimdi