Kızlar merhaba
13 aylık kızım var. 3 haftadır emzirmeyi ve gece beslenmesini bitirmiştik. Son 3 gündür uykusundan şiddetli ağlama kriziyle uyanıyor. Ne kucakta susuyor ne oyun oynatınca. Uykusu olduğu içinde huysuzluk yapıyor ama bir türlü uykuya geçemiyor. Uyuması için mama verdim şimdi de mama içmeden uyumuyor. Benzer dyrum yaşayan var mı? Birde doktor bununla ilgili odasını ayırın demişti. Anne babanın kokusunu aldığı için daha sık uyanıyormuş. Şuan çok küçük diye cesaret edemiyorum. Ayırınca düEni oturmuş olan var mı