tgur49 amin canım amin inşallah üzülme geçer şükür bebeğin iyi ya bende öyle olmuştum çok korkmuştum bide OKB ve panik atak var bende onlarda nuksetti mahvoldum doktora konuşamadım bide kekemelikte var bende uçtum resmen Allah birdaha yaşatmasın kimseye seni çok anlıyorum