hocuk maalesef, doktorum idrar testi istemişti en sonunda iştahsızlık yapabilir diye bi de şikayet olarak koku vardı onda da bir şey çıkmadı. Şimdilik sınırın altında değil diye bir şey yapmıyoruz. Benimki yarısında doyuyor gülmeye oynamaya başlıyor bitirmiyor asla. Sizinki nasıl?