Selam kızlar kızım 3,5 aylık hâlâ kusuyor böyle fışkırarak değil ama her emmeden sonra neredeyse kusuyor genelde yoğurt kesiği gibi kusuyor.
Gaz çıkartıyor ama arada sancısı oluyor. Özellikle kaka yapmadığında çok kıvranıyor uykuda özellikle kafasını yana çevirip duruyor kıvranmadan dolayı. ne zaman geçecek bu durumlar 🙄