Miniktavsan merhaba oncelikle gecmis olsun. Doktorunuz ilac onerdiyse lutfen kullanin kimsenin yok ise yaramadi yok o yok bu demesine sahsen bakmayin. Cunki her bebek bir degil. Doktorda degiliz verip vermicegimize karar biz karar veremeyiz. Benim kizim ilk dogdugundan beri selale gibi kusuyordu. Ole bole degol agiz burun erken dogdugu icin reflusu vardi. Ben gaviskonu her mamasina veriyodum. Gunde 3 kezdi ama ben her mamaya ceyrek poset katiyldum zaten kuslari azaltiyodu yavas yavas azalta azalta ilaci biraktik cok sukur. 5. Ayda azaldi suan 7 aylik hala kusuyor ama normal bir bebek gibi bazen fazlasino bazen gazla filan.cok sukur azaldi. Reflu ole pat diye gecmiyor. Cok zor evet cunku cok cektim o kusmalardan ama ilacla bir nebze olsun gecistirdik. Ben cok faydasini gordum gaviskonun kesmiyo elbet ama cok fazla azaltiyodu. Ama reflu mide buyuyup gelistikce yavas yavas azaliyo