1 ay olmuştur oğlumu rutin kontrole götürdüm kalbinde ufurume şüphelendi doktoru, bir gün sonra kardiyolojiye götürdüm. Apartmanda asansör yok, altımda araba yok, ultrasonda bebeğimi zor tuttum derken kuyruk sokumu tarafım sağ kismi özellikle çok ağrıttım. 1 hafta sonra düzeldi yorulduğuma saydım ama yine aynı şekil ağrı başladı. Oturup kalkamıyorum bile. Bunu yaşayan var mı? Bebeğime bakacak kimse yok diye kendim konusunda hastaneye bile gidemiyorum.