Galiba kızlar çok ileri düzeyde olan çok çocuk gördüm o beni endişendirdi çevrede hala niye konuşmuyor dedikçe üzülüyrum gerçekten. Uuu huuu diye bir sürü ses çıkarıyor ama kelimeye dökmek istemiyor. Kedi diyorum balkona bakıyor anne diyorum bana dede diyorum dedesine bakıyor. Yap diyorum yapıyor ama söze dökmeyi tercit etmiyor. Özellijle gel desin diye uğrşaıyprum aylar önce eliyle geli öğrenmişti gel deyimce onu yapıyor kelimeye dökmüyor mesela