Recbeyer annem yaşadı aynı durumu. Kardeşim tek memeyi emmiyordu. Gece verdiğinde emiyordu ve sonra kusuyordu. Kitle çıktı. Ameliyat oldu. Temiz kitleydi. Korkutmak için söylemiyorum ama gidip göstermekte fayda var. Bir an da balın gibi şişmişti ve içini kaç kez boşalttılar. Süreç acılı oldu. Size tavsiyem ilerlemeden gidin. Geçmiş olsun 🌺❤️