Güzel annelerim, kızım 1 yaşında yaklaşık 1 aydır 4 diş yerinde kabarıklık var ama bir türlü dişler gelmedi atamadı dişleri biz d vitaminine devam ediyoruz hala (5 yaşına kadar desteklenmeye devam edilmeli diye biliyorum ben)5 damla veriyorduk d vitaminini ama yeterli gelmiyor olabilir mi demir damlasında ki gibi kilosuna göre damla sayısında artış yapmalı mıyız? Bilgisi olan ya da benzer durum yaşayanlar varsa bilgilendirme yapabilir mi?