Merhaba arkadaşlar. Benim kızım 13.5 aylık. Bu ara özellikle tuhaf tuhaf şeylere ağlıyor. Sabah suluğuna portakal suyu koydum aman allahım nasıl ağlıyor görmeniz lazım, bırakın içmeyi görmeye bile tahammül edemedi çok tuhafıma gitti. Bazı oyuncaklarından da korkar ağlar mesela, hadi onu normal buluyorum. Her çocuğun olmuştur illaki. Öyle çok ağlayan huysuz bir bebek değil aslında. Şarkı falan zaten dinleyemez oldum. En ufak duygusal bulduğu nağmeye bile hemen ağlıyor. Çok mu duygusal olacak anlayamadım. Bir de artık büyüyor yavaş yavaş hayırı anlasın diyoruz. Babasıyla herhangi bir şeye hayır dediğimizde hemen ağlıyor. Öyle yüksek sesle falan da demiyoruz. Ağlayarak her şeyi yaptıracak bize diye korkuyorum😅 Sizin bebişler de var mı böyle duygusallık?