Merhaba anneler bebeğim 5 aylık huysuz olduğu ve mızıklandıgı için dr götürdüm dr sistit dedi yani idrarvtesti kan vs almadan söyledi bunu. Zimaks antibiyotik vermiş sabah akşam ⅓ yazmıs kullanımına versemmi vermesemmi kararsız kaldım araştırdım içinde penisilin oluyormus alerjik bir bebek zaten bebeğim kullanman varmı aranızda??
Birde motis diye surup vermiş özel mama dan dolayı midesi bulanıyordu söylemiştim ona da sabah öğle akşam 1.5 yazmıs sırınga gibi bişeyle veriliyor
Kusura bakmayin ilaçlara karsı bi hep tedirginilgm var asamadıgım..