2 buçuk ay önce dogum yaptım 15 ocakta regl oldum ilk gün biraz geldi sonra alti gün hiç gelmedi desem yeridir yedinci günden itibaren çok çoğaldı ve depend kullandım yoğunluğu çoktu 4 gün çok yoğun olarak geldi hatta aşırı diyebilirim sonra bitti gibi derken asla bitmiyor gün aşırı kan geliyor bazen az bazen çok bazen 2 gunde bir bazen 3 ama hep geliyor bu durumu yasayanoldumu randevu aldım sizede bi danisayim dedim …