Merhaba herkese ya benim Philips marka biberon kullanmaya başladım bebeğime fakat su ayarını yapamıyorum termosta kaynamış suyum oluyor yanında da soğutulmuş kaynamış su bulunduruyorum başka şişede. Ama ml olarak ısı ayarını yapamıyorum bildiğiniz 15 dk boyunca onu ayarlamaya çalışıyorum ve bebeğim bayağı ağlamaktan mahvoluyor . Mesela 150 ml ayarlamam gerekiyor ama su ayarını bir türlü ayarlayamıyorum . Bana yardımcı olur musunuz ?