Bir hafta dır kızımın ateşi hiç düşmedi hastanede boğaz enfeksiyonu dendi iğne yapıldı ateş düşürücü tüm ilaçları kullandık dönüşümlü calpol vs fitil sürekli ama nafile tam diyorm bugün iyi olur daha kötü oluyor başına bu kadar uzun süreli ateş gelen varmı sizce tekrar doktora gmtürmelimiyim antibiyotik falan da işe yaramadımı anlamadım