5 gün önce rota aşısı olduk bebeğim o günden beri huzursuz. Aşı sonrası ishal şeklinde kakasını yaptı ama o günden beri gaz çıkaramıyor ve kaka yapamıyor. Masaj yapıyorum zeytinyağı sürüyorum. Zorla gazı çıkıyor çok az da kaka yapto hafif rengi yeşile çalan. Rota sonrası bu yan etkileri yaşayan anneler var mı?