Ya once kizimin gozleri capaklandi sisti kizardi enfeksiyon denildi sonra ben grip oldum sonra kizimin gozleri duzeldi derken benim gozlerim oyle oldu simdi yine kizimin gozleri capak tutmus burnu tikali merhem damla verdiler ama bu döngü ne zaman biter kimler yasadi neler yaptiniz ya adenovirus diye geciyor nette kendimi gectim kizima cok uzuluyorum ben goz ağrısına dayanamıyorum onu dusunemiyorum gece boyunca kucagimda uyumak istedi hala kucagimda