Gerçekten düzene girmesi için ne yapmamız gerekiyor bende 2 kez oldum bir daha olmadım gebelik şüphem olmadığı halde psikolojim bozuluyor sürekli. Kadın doğuma gitsek ilaç verirler mi. Stres bozukluğuda yapıyor ve ödem oluyor hasta olmadığım için çoğu kadında sorun sanırım. Emzirdiğim için kafama göre bir şey de yapamıyorum