Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük 3 gün önce sünnet oldu bi problem yok sadece cisini yaparken cook ağlıyor ve o esnada hep sol ayağını tutuyo uzanmaya çalışıyo ayağında bi ağrı vs olmadığına eminim çünkü o ağlama anı dışında çok keyifli hareketleri vesaire normal ama bu tik gibi garip geldi dikkatimi çekti varmı bu tarz bi durum yaşayan ??