Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu emziren bir anneyim. Doktor bana 3.aydan sonra doğum kontrol hapı içmeye başlayabilirsin dedi. Eczanede emziren anneler için olan zlynda ilacindan verdi. Kimi anneler 40indan sonra içmeye başlamış. Kimi doktorda bebek 6.aylik olunca içilir falan diyor hangisine inanayım kafam karıştı. Bide daha adet olmadım yani bu aralar leke leke kan geliyor ama devamıda yok anlayamadım ne yapmalıyım. Bide ara vermeden içiliyormus galiba bu ilaç diğer doğum kontrol ilaçları gibi değilmiş sanırım kullanan biri yardımcı olabilir mi🙋♀️🙏🙏🙏