Merhaba. Bebeğim 5 ay 2 günlük . Doğduğundan bu yana mamayı hızlı emse boğazında kalır tükrüğü boğazında kalır 2 ay önce 2 numara biberon ucuna geçeyim dedim boğazında kaldı 5 dk ecel terleri döktüm rengi bembeyaz oldu kızımın. Doktorumuza soruyoruz bi sıkıntısı yok olabilir böyle diyo. KBB ye gitmeli miyim sizce ? Bu durumu yaşayan var mı? Her geçen gün daha da korkutuyo. 🥺