Merhaba bebeğim 8 aylık hiç dişi yok son 2 haftadır gece yarım saatte bir uyanmaya başladı her şeyi ağzına götürüyor sürekli huzursuz damaklarına her gün bakıyorum ama şişlik falan yok acaba şişmeden de diş çıkar mı sizin diş belirtileriniz neydi uykusuzluktan deliricem artık