kubukub Kızlar gece beslenmesi devam ediyor, emzik kullanmıyor, su teklif etsem ağlamaya başlıyor. Ama bu da dişlerine zarar verir diye birşey okudum. Zarar veriyor mudur gerçekten? Çürüme vs yapar mı ilerde?
lceLady kubukub Dislerine degil de doktor bana agiz kokusu vs yapar demisti En gec 9 da yemegi kesmemi söylemisti Zaten 9,5 ta uyutuyorum gec yedirmem de Ama şunu diyebilirim Uyku egitiminde gece beslenmeside bence cok etkili Wc egitimide aynı sekilde Yavas yavaş bırakırsaniz sirasi ile digerlerinde size cok kolaylik Simdi suyu icse bu sefer wc egitimin de gece habire ciş icin kalkicaksiniz bu sefer suyu kesmeye calisicaksiniz En iyisi gece beslenmesini kesmek zaten büyüdü artik sabaha kadar durabilir
papatya_17 kubukub biz de 16 aylığız bizimki de geceleri ağlıyor mama içmek istiyor şu anda bizde devam ediyoruz
Areliskoo @kubukub oğlum yaklaşık 20 aylık Ken kendi kendine bıraktı ve uyumadan 1 saat önce karnını doyuruyor um