Asyaveannesi04 guzelanne01 800 gelmiş, çok normal bugün bir telefon tarifesi bile 500den aşağı değil artık ney ucuz ki, ucuz olan sadece insan hayatı şanslar ülkesinde
Turuncukafa15- guzelanne01 malesef bu ücretler şehirlere göre değişiyor kırıkhnda en fazla 130 geliyor komşularıma . Biz tarsus da yaşıyoruz 450 400 annemlere 500 . Her şey pahalı ne ucuz kaldı ki Türkiye de yaşanılmaz hal gerçekten.
Minel-inannesi guzelanne01 gecen ayla bu ay arasinda kullandiginiz su tonunda fark varmi? Evde, gunes enerjisinde, borularda kacak olmadigindan eminseniz maalesef fiyat guncellemesine maruz kalmışsınız
Elfgrn guzelanne01 her ay yükseliyor, yeni taşındık elde yıkıyordum bulaşıkları 350 geldi çok dedik makinaya geçtim biraz kistim öbür ay 450 kusur geldi 🤣 şaka gibi ama gerçek sonraki ay yine aynı 480 geldi bu ay ne olacak Allah bilir
duyguloji3478 Bana 215 geldi istanbuldayım şehir şehir farkediyor sanırım birde bazı faturalar 2 ayın toplamı oluyor ona da dikkat edin ya da gün sayısı fazla oluyor bana 28 günlük gelmiş mesela
aslhnkrts guzelanne01 aydındayım hep 330 yada 300 bandında gelirdi bu ay 450 gelmiş hep aynı düzeyde kullandık anlamış değilim yani iki buçuk kişiyiz evde eşim erkek kuaförü adama evdekinden az fatura geliyo 😀