buseg16 benimde kolik bebeğim var üçüncü çocuğum diğer ikisine bedel sadece mama alıyor anne sütü yok sürekli mama değiştirdik hepsi gaz yaptı eni sonu nutricaın özel mamasını kullandık eczanelerde var sadece onu kullan istersen sizde kimyonlu su, rezene ve paryaşa için sütünüzden geçer…Birde e bebekte kiraz çekirdeği bel bandı var çok iyi geliyor onu kullanabilirsiniz aktarlarda da hıyar şemberi derler onu alıp yapabilirsiniz özellikle karnını ve ayaklarını sıcak tutmanız önemli bi de kucağınıza alıp arkadan sarılıp ayaklarını karnına doğru çekip aşağı yukarı şşşşş şşş deyip sakinleştirebilirsiniz benim kızım gazdan karnına bile dokundurtmazdı