Biraz uzun olabilir şimdiden okuduğunuz için teşekkürler ..
Kızım 22 aylık ek gıdaya geçtik geçeli kiloda hep gerilik var kızım genel olarak minyon bi bebek ben ve elimde bebekken öyleymişiz o yüzden ona çok takılmıyorum ama ne yaparsam yapayım yediremiyorum yediği şeyler kısıtlı genel olarak çorba ile besleniyor dişini 1yasında çıkardı şuan 6 üstte 5 asagıda diş var mesela elma veriyorum kopartıyor ama çiğneyemiyo geri tükürüyo yürümesi 1yasında oldu 18 aylıkken konuştu şuan gayet güzel cümleler kurup iletişimi kuruyor boyu 83cm doktor güzel dedi baş çevresi 46 cm doktor ona da güzel dedi ama kg su 9.500 gr ne yaparsam yapayım kg almıyor emiyor ondan mı yemek istemiyor çevre baskısından sıkıldım günüm mutfakta geçiyo onu yemezse bunu yer bunu yemezse onu yer diye diye 1 kaşıkta olsa yedirmeye çalışıyorum ama çok üzülüyorum sürekli çevreden bi baskı geliyo kendimi yetersiz hissediyorum kan verdik bugün bakalım pazartesi sonuclar çıkacak başka bi sıkıntımız yok herseyi güzel ama kg düşük neler önersiniz