Selam kızlar 10 ay 10 günlük kızım var 1 buçuk ay dır hastaydık çok şükür iyileştik hastalıktan snra huy kaptı ben kapıdan çıktığım an kıyamet kopuyor kendini yırtıyor sanki canını yakmışlarcasina ama cidden yorumdum sürekli yanında olmamı istiyor beni göremediği an cıldırıyor ama ne cıldırmak artık dayanamıyorum bende bağırmaya başlıyorum çok yorumdum tuvalete bile gidemez oldum böyle değildi benim çocuğum sürekli seni görüyor dediler Brz çık gez dolaş insan görsün dediler yapıyorum da ama yok kızımın huyu aynı var mı bu durumu yaşayan geçecek mi geçsin artık yorumdum atak mı ne bu 😩😩😩