Biz 5 senede 4 kere yaşadık artık tecrübelendik eşim geçen ay hastalandı doktora gitti antibiyotik yazıp yollamış 4. Gün ateş düşmeyince anladık influenza olduğunu özel bi klinikte gidip test yaptırdı pozitif çıkınca eczaneden ilacını aldı ikinci dozdan sonra toparladı çok şükür o sıra 2,5 yaşında oğluma bulaştı onada şurubunu başlattı doktor