Qunqnir benim oğlum 18.5 aylık sayıları, renkleri, alfabeyi, şekilleri, hayvanları, meyve sebzeyi ve daha bir çok şeyi ayrıntısı ile biliyor ve aktif şekilde konuşuyor :) günlük açtığım yarım saat bende vicdan azabı yaşatıyor ama günün totalinde her anını bol etkileşimle geçirdiğimiz için çok şükür sıkıntı yaşamadım. Odaklanmasıda keza iyi durumda :) her çocuk bir değilki ben kendi çocuğum adına konuşayım günlük yarım saat onu kötü şekilde etkilemedi. Bende oğlumun gelişimine bakarak kendimi rahatlatıyorum. 🙏🏻🤎