happy___ Bebeğim erken doğdu 34. Haftada ilk kakasını da uyaran ile yaptı . Kendiliğinden yapmadı. Ve doğduğundan beri çok seyrek kaka yapıyor. Kakası yumuşak olduğu için yalancı kabızlık dediler. Şimdi 9 aylık oldu üç haftayı buluyor kaka yapması. Fitil verince yapıyor kakayı ama çok rahatsız oluyor fitilden. Sık uyarana alıştırmak iyi değil dediler . Bu sefer bekledim kaka yapmasını kendiliğinden. Bugün çok zor yaptı kakasını ve sertleşmişti kakası . Böyle bir durum yaşayan var mı . Tecrübelerinizi paylaşlaşırsanız 🙏
happy___ Kabızlık için verilen ilaçların yan etkileri çok kullanmak istemiyorum . Ek gıda yoğurt, kuzu kıyma. Patates . Bezelye, havuç, kırmızı mercimek, gibi şeyler yiyor . Muz verdim bir iki defa bir daha vermicem.