İyi geceler kızlar oglum 29 aylık tuvalet egitimi vermek istiyorum 1 kez denemiştim 2 yasına dogru ama hazır değildi sinyal yoktu klozetten cok korkuyoo lazımlım alayım dedim aldım bugün bir iki oturuyoo ciş diyoo sonra bezini cıkartıp denedik hemen kalktı lazımlıktan sonra hemen oyuncak sanıp onu sag sola attı sanırım zorlu bir sürec bekliyor beni ve oglumu işin kötü oglum böyle yapınca ben dahada korkmaya başladım zor ögrencek diye tedirginim erteliyorum sürekli sanırım hazır olmayan benim ilk kızlar deneyimlerinize ihtiyacım var lütfen aydınlatın beni 😔