Merhaba hanımlar buraya yazmak! İstedim ikinci gebeliğim 17 haftalik 4 gibi sabaha doğru uyandım ic. Camasirim su gibi olmuştu akinti degil idrar. Hic degildi bildiğin kokusuz renksiz islaklikti cok korktum panik yaptim hemen devlet aciline gittik eşimle altan elini koyarak. Akintimi sumu diye kontrol etti Ultasyondan bakti bebegin canlı akinti olabilir dedi ama halen icim icimi yiyor Pazartesi özele gideceğim henuz hic sivi gelmıyor akinti oldugunu düşünmüyorum aranizda bu durumu yasayan varmı birde bu su gelmeden önce vajinamda cok agrilar vardi su geldikten sonra o agri kayboldu karin altlarim kasıklarım geriliyor bu durumu yasayan gören varsa. Bana yardımcı olabilirmi 🥲☹️☹️