Tam 13 aylığız. Mama sandalyesine oturturken kıyamet kopuyor. Sanki çivi var dibinde. Mutfakta iş yaparken yanıma alıyorum mama sandalyesinden beni izlesin diye. Amaaaaannnn bağrışlara gel. Çocuuuüüüm niye böyle yapıyorsun neden beni üzüyorsun. Yok anam anlamiyiii 😖 o ayakları sokmak için kan ter içinde kalıyorum 😓 oyuncaktır tahta kaşık spatula falan koyuyorum bana mısın demiyor. Spider man’e dönüşüyor çocuk. Siz de durumlar nasıl?